tisdag 18 december 2012

Bättre sent än aldrig

Fick ju en ny mobil av M för ett tag sedan. Denne hade med sig ett Telia kontantkort som jag började använda.

Sedan så visade det sig att det var hutlöst dyrt att ringa med Telia. Ett kort litet samtal och tjopp så var pengarna slut.

Därför tänkte jag att jag ska ta med min numret från Telia och byta till Comviq. Jag blev påmind om detta varenda gång jag skulle försöka ringa till någon och pengarna ständigt tog slut.

Men nu, idag, har jag äntligen tagit mig för att ringa Telia och regga kortet på mig, för att sedan ringa Comviq för registrering och beställning av nytt kort.

Så nu kan jag åter igen börja ringa och terrorisera folk igen. Alltså om ca en vecka. Det känns nästan som att  födas till liv på nytt. Alltså om ca en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar