lördag 21 januari 2012

Jag drunknar

Jag börjar seriöst fundera över om jag har tagit mig vatten över huvudet och överskattade min studieförmåga rejält.

Idag hade jag och Alexander en välförtjänt bowlingdejt med Zara och gänget (jag är f.ö askass på bowling och ska ha bumpers i mina rännor nästa gång).

Innan vi gick till bowlinghallen fixade vi lite ärenden på stan, bland annat bibblan då jag fick veta att jag kom in på ytterligare en kurs idag.

Var in på bokhandeln och köpte mig en bra kalender där jag kan plita ner alla viktiga saker jag måste göra med skolan.

Så på kvällen började jag fylla på den med alla uppgifter från de olika scheman jag har fått, och den där lilla blommiga kalendern blev ju totalt fullklottrad.

Jag kommer inte att ha tid att andas längre.

Tjing och vi ses om en månad eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar