lördag 21 januari 2012

Regeringen höll dock inte med



Idag var jag ut till ÖB och handlade nytt handtag och lås bla till toadörren.

(Jag måste f.ö. sluta handla där, för det är bra illa när jag kan upplysa andra kunder att butiken inte har spiraler till cafégardiner)



När jag skulle byta doningar på toadörren fick jag hjälp av den här klåfingriga kompisen som ville äta skruv.

Men jag kastade inte låset utan fick världens snilleblixt. Jag gillar ju att återvinna.



Jag satte låset i dörren till Alexanders rum. Han vet inte om det än för han är inte hemma. Kan dock tänka mig att det uppskattas.

Jag har tröttnat på att höra "Mammaaaaaa!!! Ta ut Oscar ur mitt ruuuuuu-uuuum!!!!" Och få höra hysteriska utbrott huruvida Oscar har slarvat bort hjulen till hans legopolisbil.



Men lilla regeringen gillade inte mitt tilltag. Det bästa han vet är att vara inne på Alexanders rum och pilla på alla hans prylar när han inte är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar