lördag 31 mars 2012

Nästan som på riktigt, mer verklighetstroget blir det inte.

För någon vecka sedan eller så kom min bror och dumpade "min skit" som stått och tagit plats i hans källare sedan artonhundrafrysitfast och när han nu flyttade ansåg han inte sig ha plats för "min skit", den otacksamma lilla jäkeln.



Som ni ser håller den här familjen också på att renovera. Nej, de bor inte i Malmö/Rosengård trots de utblåstna fönstren.



De har till och med kopierat vårat tapetval.

Här kan man se "Farmor Maggan" som tantan med klänningen på sne blivit namngiven, göra vågen över de nya tapeterna tillsammans med the-evil-eyebrow-baby som för säkerhets skull är inlåst i hagen.

Ja alltså seriöst, bebisen ser jätteläskig ut. Den har inte ens ett sådant där utseende bara en mor kan älska, den ser verkligen skitelak ut. Typ som att den ska kväva dig med nappen så fort man har somnat.



Till och med garaget har den här familjen lyckats få att se ut precis som vårat.



Och medans jag snokade runt i "Farmor Maggans" garage såg jag att denna familj har till och med anlitat min syster till att fixa finbordet. Inte ens henne och hennes extrema kreativitet fick jag ha ifred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar