fredag 9 mars 2012

Och koden följer mig ner i graven



Idag kom Posten med min beställda lilla låda där jag kan förvarar allt barnen inte ska få lägga rabarber på.

Känner mig lite som Gollum och trycker in koden bara för att, för att det är roligt att höra skåpet pipa och man kan öppna det, för att snabbt slå igen det när någon annan i familjen kommer och vill se vad som ligger där för att sedan säga "haaaa-haaaa". Nästan iallafall.



Och här inne ligger mina kära ägodelar. Förhoppningsvis mitt körkort tex. *hint hint*



Halloween-katten verkade dock tycka att det råder delade meningar om detta. Kliar mig ändock lite i huvudet över vad det är hon vill ha sagt.

Ligger hon där för att hon är less på barnen och typ bara vill gå och dö, eller har hon ett sådant uppblåst ego att hon anser sig vara så värdefull att hon bör låsas in? Eller ville hon bara få känna på hur det känns att "bada i pengar"?

Många djupa frågor som aldrig kommer ge några svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar