måndag 30 juli 2012

Då har vi gjort Furuvik

Tidigt i fredags morse väckte jag de övriga i hushållet och sjasade ut dem i bilen, fort skulle det gå så vi kunde hänga på låset i till Parken.


Efter två timmar och en kiss-och-kaffe-paus var vi framme.

Någon form av apa, schimpans är det väl va? Ibland kände jag att jag förväxlade barnen med dem.


"Yeeeeyyy, vi är på Furuvik!" Eller?

Jag och Alexander åkte nån balja i vatten, något form av safari var det, minns ej vad den hette, men denna snygging bodde iallafall där.


Sedan var det dags för karusellerna.


Bildbevis på att även jag vågade åka hiskelig berg-och-dal-bana.


Den här killen vet hur man gjorde av med åk-biljetterna.


Små kängrusar, som man tyvärr inte fick ta med hem, men det hade varit gosigt med en i soffan.

Sedan såg barnen ut så här, då kände vi spontant att det var dags för hemfärd. Alla var nöjda och glada men ack så trötta.

1 kommentar:

  1. Vi var också till Furuvik i Fredags :-) Att man inte sprang på er då!

    SvaraRadera