tisdag 31 juli 2012

Mellsta camping

När jag gick igenom bilderna från Furuvik hittade jag lite bilder från när vi var i Borlänge på Mellsta campingen för två veckor sedan. Hade väl glömt bort dessa antar jag.

Men ja, jag och barnen hade tråkigt och ville åka på utflykt. Dessvärre vart det väl inte riktigt som planerat.


När vi svänger in på campingen började det regna. Alltså verkligen översvämnings-regna.


Så vi började utflykten med att fika i bilen.


Gick för att titta på djuren. Eller ja, det var inte så mycket att se på mer än lite getter.


Men "Getis" hade fått bebisar och "Getis" blev iallafall uppskattad.










Avslutade vistelsen genom att titta på en husvagn som skulle fara vidare. Överlag så vart det väl inte så många Wow från barnens sida om man ska se det som ett utflyktsmål.

Ett minus var dock att det regnade så vi inte kunde leka i den fina plaskdammen de hade där. Men slutbetyget blev avsaknaden av frågan "kan vi åka hit igen?", så jag antar att detta inte var så wow-igt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar