söndag 1 april 2012

När man har tappat orken en smula...

... känns det åtminstånde lite peppande att få följande betyg på en uppgift jag trodde jag skulle misslyckas med:


Ytterligare kommentarer från läraren om din inlämning

Hej!
Du har gjort en mycket intressant rapport, med spännande ämnen. Du har läsvärda egna exempel, och det märks att du har ett intresse för området. Du får gärna vidga dina egna reflektioner i framtiden, då du har intressanta tankar. Glöm inte kommentera på annans uppgift om du inte har gjort det! Bra jobbat!


Imorgon ska Oscar skolas in på dagis. Jag håller på med körkortet för fullt och är förhoppningsvis klar inom ett par veckor. Jag ska hänga med i skolan och börja nya jobbet imorgon.

Och för att vara en bra förälder ska man naturligtvis baka tjusiga cupcakes i fina färger med roliga dekorationer och virka Mumintroll på dagarna. Jag behöver dela mig i flera olika delar känner jag.

Ni som fixar allt det där, vad är knepet? Har ni börjat knarka?

1 kommentar:

  1. Heja dig, imponerad hur du orkar - och med tre barn! Hoppas snart körkortet är ditt!!

    Såg hallbilderna, vilket upplyft! Snyggt snyggt :-)

    SvaraRadera