fredag 20 april 2012

SugPungDag

Idag hade jag en körlektion, och väl nere på stan skulle jag passera ett övergångsställe.

Väl ute på övergångsstället blåser mitt hår för ögonen och jag förlorar synen för ett par sekunder. När jag får bort håret ser jag en stor familjebuss kommer i full kareta emot mig och bara plöjer över övergångsstället så jag fick hoppa åt sidan för att inte bli överkörd.

Så i jämförelse till det kändes det ganska jävligt att sådana får köra på vägarna medans jag kuggade på min uppkörning jag hade efter körlektionen bara för att jag hade en dålig placering på väg in i en rondell.

Väl hemma igen skulle jag boka en ny uppkörningstid. Det tog mig två timmar att lösa det och ringa fram och tillbaka.

Jag fick veta nämligen att min körskola skulle visst lämna in bilen jag kör på verkstaden och den skulle vara borta i nån vecka.

Efter mycket om och men löste det sig med en ny tid. Nu ska jag kolla om mitt konto har blivit kapat. Det känns som att idag skulle kunna vara en sådan dag det skulle kunna ha hänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar