måndag 30 april 2012

Vilken helg!

På lördagen gick vi upp tidigt och Oscar började komma i form igen, vilket var tur det för det var ju hans födelsedag.

Kan inte fatta att det lilla superbestämda gosetrollet redan är två år gammal.






Till synes fick han ganska mycket hjälp vilket inte var populärt, det var faktiskt hans "ket", och därmed basta!

Som en avslutning på Oscars födelsedag fick Alexander en magsjuka light, och söndagen blev bara en slapp och städdag.

Idag gick jag upp tidigt och for ner till stan, och lyckades med en bedrift jag aldrig trodde jag skulle fixa i denna livstid. JAG HAR FÅTT KÖRKORT!! ;D

Sedan sprang jag iväg och köpte världens fulaste bil men den tar mig från A till B. Fick krångla med att byta däck och sådant där, sedan har vi (jag och Alexander) varit ute och börnat hela dagen.

Nu håller ögonen på att braka ihop och jag ska nog sova snart tror jag. Imorgon måste vi till Borlänge och fixa dörrlås. Låset på ytterdörren har totalhavererat och går stundom inte att låsa alls, och ibland går det i baklås.

Tur vi har kedja på dörrn iallafall så ingen kan ta sig in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar