måndag 10 oktober 2011

En förvarning till alla telefonförsäljare

En Camilla ringde till oss på uppdrag av CanalDigital tror jag det var. Hon ville kränga tv-kanaler. Det gick inte så bra.

Camilla: Så ni vill inte ha lite nya kanaler då?

*Bakgrundsljud* Jag vill ha knäckebröd!

Jag: Näe, vi tittar knappt på tv så det räcker med de fria markbundna åt oss.

*Bakgrundsljud* Jag vill ha knäckebröd!

Camilla: Så lite rolig underhållning och dokumentärer kan inte vara intressant?

*Bakgrundsljud* JAG VILL HA KNÄCKEBRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!!!


Jag:
Nä tack, det är så skönt att vara utan.

*Bakgrundsljud* JAAAAG VILL HAAAAAAAAAAAA KNÄÄÄÄÄÄÄCKEBRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!


Camilla: Men lite barnkanaler kanske kan vara aktuellt då?!

*Bakgrundsljud* JAAAAG VILL HAAAAAAAAAAAA KNÄÄÄÄÄÄÄCKEBRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!


Jag:
Nähääää-ee det är väldigt skönt att slippa dem också!

----------------------------------------------

Nu kanske ni kan sluta ringa oss va? Har ni fattat att det liksom inte är någon idé?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar