tisdag 13 december 2011

Godkänd och nöjd

Nu ska jag åka och ge fingret till körskolan.

Jag har nämligen klarat av "sladd-skolan" som Alexander kallade det för, idag, och det gick hur bra som helst att få det gjort utan att de skulle lura av mig ytterligare tio tusen för att köra fram och tillbaka i ett villaområde.

Men nu så, nu är det gjort och riktigt roligt var det.

Fast en i vår mikroskopiska grupp bestående av tre personer fick gå hem för han vart utkastad. Jag förstår inte vad han gjorde där, men den där ledaren sa att "nu får det vara nog, du har sönder växellådan på bilen som du håller på".

Då kom killens kompisar och så stog de i ett gäng och tjatade på ledaren innan de gav upp och åkte. Surt som fasiken kan jag tänka mig att förlora pengarna på ingenting, men vad fan, lite självinsikt måste man väl ha?

Och till alla er som gnäller att jag tänker köra upp med automat, kan jag säga att ledaren Lars (?) sa att detta med manuellt är omodernt skit som ingen borde ha. Ha! Så det så! *lipar lite malligt*

1 kommentar:

  1. Haha, automat är bara till för latmaskar som vill sura ner naturen och inte klarar av att göra två saker samtidigt! ;) :P

    SvaraRadera