onsdag 14 december 2011

Ska tomten behöva fixa det eller?

Om ni undrar över den dåliga uppdateringen, så kan jag säga att vi har haft megaröj och pulkaåkning här i stugan hela helgen som var, därför blev det inget bloggande.

Alla hjälpte till efter egen förmåga, Linnéa skrek och var sur, Oscar skurade sönder tapeterna och Alexander stack ut och åkte pulka, och själv stod jag för en incident som fick mig att grubbla lite.

Jag kan nämligen inte riktigt bestämma mig för om jag ska känna mig mera fattig nu, än vad jag gjorde på den tiden jag hade övertrasserat mitt konto med 99 kr dagen innan CSN-pengarna kom.

Jag råkade nämligen tappa kaffekannan i golvet och hade inte ork att köpa en ny, så jag lagade den provisoriskt. Och nu är det redan onsdag!



Uppfinnigsrikt eller bara fattigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar