söndag 5 juni 2011

Pinsamma ungen

Halv två i natt var jag på väg att gå och lägga mig, och i den vevan vaknade Oscar och var på ett sådant där partajhumör igen.

Och när han försöker sova så står han på alla fyra och gungar fram och tillbaka så hans säng far runt över hela hans rum.

Och sådär höll han på fram tills klockan var ungefär tre i natt. Så i en och en halv timme har det låtit som att hans mamma och pappa har haft ett do-the-nasty-marathon här hemma halva natten. Undrar vad grannarna ska tro liksom.

Och när Oscar väl somnade om så kunde varken jag eller M somna endå. Bara vred och vände, för varmt, för kallt, för dålig luft, irriterande fåglar utanför osv osv.

Tror klockan vart bort mot en fyra innan jag somnade, så jag är skapligt trött idag.

1 kommentar:

  1. Ja det är egensytt bäddsetet :-) Roligt o ha något som inte alla andra har, iofs är ju tyget rätt vanligt (ikeas barntyger) - men dem finns inte som bäddset iallafall!

    Åh, fler sängstångare... suck! Ja nu funkar ju min uppfinning rätt bra än så länge, dock kommer han väl stånga både kort o långsidor ju mer rörlig han blir...

    SvaraRadera