tisdag 25 januari 2011

Dessa nappar...

Jag tror att detta inlägg kan ge en hög igenkänningsfaktor hos er som har små barn som använder napp. För hos oss är napparna alltid borta när man behöver dem som mest och ungen skriker som högst.

Och Oscar är ett sådant barn som gillar att leka krig tror jag, för han släpper sina nappar överallt likt bomber. Eller ska man kanske säga minor, eftersom jag aldrig hittar dem förräns det är för sent?

"Jag vet precis hur det är" tänker ni nog nu och nickar instämmande. Så jag tänkte först att jag skulle sy ihop någon liten påse eller något som jag kan ha bredvid Oscars säng, men jag hade inte tillräckligt av det utvalda tyget. Så jag återvann istället och fick halva jobbet gratis.



Jag tog helt enkelt en urväxt t-shirt, sydde en söm i nederkant och voilá, en nappåse.

1 kommentar:

  1. Svar:
    Aaah! Tack för tipset! Ska kika snart ^^,

    Ang om ditt inlägg!
    Fy fan vad du är smart! :D haha..ska tänka på det där till nästa gång eller nåt..förtillfället så brukar jag eller ja inte förtillfället men alltid ha nappen i en sån där grej som man sätter fast på tröjan, napphållare kanske det heter..
    Eller så går jag runt och bär på en exta i fickan eller nåt..men dom lyckas små rackarna alltid försvinna för det mesta i sängen när Albin sover och vill ha nappen xD då får man leta som en tok efter en.
    Som tur så har man inte samma "problem" med nappar med Kevin, pust xD HAha..ärligt talat så hatar jag nappar, dom försvinner ju alltid I Sängen xD

    SvaraRadera