fredag 17 december 2010

Trött!

Gud vad jag är trött på den där sk terroristen/självmordsbombaren nu. Eller nej, att säga att det är han jag är trött på stämmer kanske inte.

Men däremot media som blåser upp varendaste detalj är jag trött på. Är ganska trött på medias vinkligar överhuvudtaget. Jag förstår inte ens varför jag gick Media på gymnasiet. Jag hade nog blivit ganska trött på mig själv om jag gett mig in i den branschen.

Men en kille som spränger sig själv, han är en terrorist. En kille roade sig med att skjuta flertalet invandrare, men han är ju bara en galning. Många pappor har dödat sina barn och fruar, och sedan sig själva. Men det är ju bara en liten familjetragedi.

Den enda som egentligen inte tagit någon annans liv är ju den hemske terroristen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar