måndag 27 december 2010

Sista natten.

Idag är sista dagen i min(vår) älskade lägenhet. Känns skitkonstigt att flytta, har fortfarande inte fattat det ännu. Men jag har ju tyckt om att bo här, så det är väl med lite sorg i hjärtat man packar.

Men nu vill jag inte flytta något mer. Vill inte att barnen ska flytta mer heller. Vill inte att de ska bli lika rotlösa som jag är själv. Har flyttat så otroligt många gånger själv under både uppväxten och i mitt vuxna liv, att jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på frågan när folk frågar vart jag är uppväxt någonstans. Svaret är ju lite här och var. Men någon "fast punkt" tycker jag mig inte ha.

Vi har slitit som djur hela dagen, och på kvällen åkte barnen hem till farmor/sväris. jag och M tog oss då en promenad ut till huset och kollade lite. Blir nog skitbra det där :) Såg mycket trevligare ut nu när det var tomt och man lättare kunde se sina egna prylar där.

Sen var det bara hem igen och packa vidare. Känner mig smått död för tillfället, och med tanke på att klockan ringer igen om några timmar, ska jag passa på att få några timmars sömn.

Jag blir utan nät i en vecka iallafall, så vi "ses" väl efter nyår då antar jag.

1 kommentar:

  1. Hinner inte med alls och har inte orkat suttit o uppdaterat mig heller - men ser att jag missat en del här nu. Hoppas flytten gick bra och att du snart får tillgång till internet igen - du får fota erat nya boende! Så får jag ta och hälsa på här framöver, ska till jobbet nån gång och visa upp Mileon så då skulle de kanske passa damen o få lite finbesök med? ;-)

    KRAM!

    SvaraRadera