fredag 17 december 2010

Världens sämsta planering

Ringde hyresvärden idag för att checka läget på ev intressenter. Fick då veta att det är fem personer som anmält intresse.

Saken är bara den att de kommer få veta på tisdag, alltså den 21:a att de fått erbjudande. Tre dagar senare är det julafton.

Inte vet jag om de menar på att vi ska ha folk här på julafton eller om vi ska få ställa in självaste julfirandet de andra dagarna. För på måndagen, dagen innan vi flyttar, så ska de säga till hyresvärden om de vill ha lägenheten eller inte.

Jag sa det att jag hinner absolut inte före jul, och sedan ska vi flytta. De får helt enkelt ordna med den där tiden själva, skiter i det om man är så dum och förlägger detta över julhelgen. Vi hade lika gärna kunnat vara bortresta.

Jag hinner knappt med mig själv och jag vet inte ens hur jag ska hinna ordna med allt detta som måste fixas före jul. Så att jag ska hinna boka in fem besök på tre dagar kan de ju bara fetglömma!

/ Dagens I-landsproblem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar