lördag 11 december 2010

Underbart.

I detta blogginlägg skulle jag kunna använda mig av ordet "underbart" väldigt många gånger.

Jag har haft en underbart skönhetssömn på en sisådär 9 timmar + den lilla stund jag slumrade till när jag försökte få Oscar att somna. Jag har fått sova dessa 9 timmar helt ostört förutom när Oscar pep till och ville ha napp.

Oscar har alltså varit så underbar att han sovit hela natten, vilket jag hoppas han fortsätter att göra.

I natt så har jag och M dessutom dragit iväg med barnen på en underbar spontan semester. Vi skulle till London och gå på de där klassiska sakerna, titta på Harrods, gå på Madame Tussauds osv.

Vi kom till London, men helt plötsligt befann vi oss i Norge hos en gammal klasskompis mormor som bjöd frikostigt på både kost och logi. Vi hade inte den blekaste vart i Norge vi befann oss, men vi hade iallafall grymt skoj.

Och vackert var det. Vi var vid någon kuststad, mycket berg. Det påminnde lite om de skotska landskapen förutom att det luktade fiskrens ;)

Det var först när vi skulle åka hem som jag fick veta att vi var i en stad/ort som hette Kupoli. Tycker förvisso det låter med finskt än norskt, men hey, jag vet ju inte ens om detta namn existerar på en ort överhuvudtaget, så det var väl skitsamma.

Synd bara att detta var en dröm, för jag hade grymt många vackra bilder i min kamera jag hade tänkt dela med mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar