torsdag 17 mars 2011

Jo men tjena!

Här sitter jag och tror att vi håller på att bli friska igen. Börjar göra lite planer och så.

Så igår kväll hör jag konstiga ljud från övervåningen. Då har Alexander kastat ut hela sitt sänginnehåll på golvet och jag frågade vad han höll på med. "JAG E SUUUUUUR!!!" var svaret jag fick. Tydligen så var han sur för att han hade hemsk öronvärk.

Och varenda gång det gjorde ont så var han tvungen att ta ut det på kuddarna och kasta iväg dem och täcket ner på golvet. Undrar om det blir bättre då? Funderar på om jag ska testa den varianten på förlossningen nämligen.

Pratade med VC nyss för att höra om de kunde hjälpa. Och oh ja. Visst kunde de det. Han vart hänvisat till det där mirakelpillret som botar allt från nageltrång till HIV. Panodil alltså. Ifall du inte hört talas om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar