måndag 7 mars 2011

Stress stress stress

Fika inför morgondagen är inhandlat och jag och Alexander har redan hunnit snylta lite på det. Det var ju Familjen Annorlunda idag, som han tycker är så spännande att titta på.

Men nu sover båda barnen, och hela nedervåningen är pimpad med ballonger högt och lågt. M ligger i sängen och mår skit då han är sjuk. Ja på riktigt alltså. Doktorn har till och med skrivit ut Kåvepenin, så det är inte den där vanliga "karl-sjukan" han har fått en läglig släng av.

Håller på att tvätta för fullt och småplockar lite allmänt så jag slipper göra det imorgon. Men det har väl säkerligen fyllts på tills dess.

Men nu blir det kvällsmacka tillsammans med Solsidan, sedan ska vovven promeneras och tvätten hängas. Disken i maskin måste jag komma ihåg att vädra och sedan ska jag försöka komma ihåg att stoppa mig själv i säng också.

Det blir nämligen upp tidigt imorgon och öppna paket innan dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar