måndag 18 juli 2011

Gud var kissnödig



En dag som denna där regnet har stått som spön i backen fick jag för mig att röja lite på nedervåningen, göra sådant som borde göras men som aldrig blir av.



Nänem! Nämen! Nämen!

Det tog bara sex månader och arton dagar att få upp gardiner i vardagsrummet. Jag tror nog att vi kan börja diskutera någon form av rekord här.



Och vårt gamla köksbord tjänar numer som betjänt åt våra datorer.



Och här ute ligger den femte och sista delen till vårt "nya" köksbord. Jag har bara ett problem, och det är att det är tungt som satan och jag vet inte riktigt hur jag ska baxa in det i köket.

Men hur som haver så ser det iallafall nästan hemtrevligt ut. Det ser väl fortfarande ut som skit här nere, men det är iallafall bättre än vad det var igår.

Att jag sedan har dumpat allt det som ska ut någon annanstans i hallen och blockerar det mesta tycker jag vi tar och ignorerar, för det är ju inget som är populärt att blogga om endå. Det ger ju liksom inga suckar av avundsjuka hos bloggläsarna direkt.

Så det som inte syns, det finns liksom inte. Ska vi säga så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar