fredag 1 juli 2011

Hur tänkte de där egentligen?



Jag var ut och körde lite på körskolan igår. Och eftersom jag var så duktig att jag inte krockade deras bil trots att jag inte varit där på nästan 18 månader tyckte jag att jag förtjänade lite shopping. Till barnen i och för sig.

Iallafall så såg jag två fina klänningar jag tänkte köpa till Linnéa. Tills jag fingrade lite mer ingående på dem.

En av dem knäppte man bak i ryggen. Den hade två STORA knappar där som troligen skulle ligga och pressa emot hennes ryggrad. Den andra hade en jättetjock resår som drog ihop tyget över ryggen till en enda stor "klump". Det verkade inte heller vara någon höjdare att ligga på.

Vad hände med lite mer praktiska kläder för en liten bebis som inte kan göra mer än att typ ligga på rygg?

Försökte hitta något åt Oscar Byxlös också. Det var också en utmaning må jag säga. Blått, grått och brunt var vilka färger som fanns att tillgå. Eftersom jag blev så innerligt glad av alla dessa roliga härliga färgglada kulörer köpte jag upp hela lagret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar