onsdag 27 juli 2011

Nätverkat idag

Idag blev jag och Alexander upphämtade av vår privatchaufför och åkte ut till G-bo. Det var ett sådant fint väder idag att vi inte ville sitta inne och dega. Vi har gjort det tillräckligt de senaste dagarna när det varit fult väder.



När jag öppnade dörren kände jag mig direkt som hemma. Som gäst hos Zara får man alltid ett välkomnande som gör att man känner sig bekväm och hemmastadd. Så jag gick in och kastade mina stövlar och handväska på golvet och tog seden dit jag kom.





Sedan åkte vi till Tansen och badade, det var en jättemysig badplats.



Väl där gjorde sig vissa behov påminnda, men utedass var inte riktigt min melodi.



Jag har fått en ny kömpis också. Inte kompis, utan kööömpis (uttalas med äkta dalmål).

Säger man "se´ru nå kömpisä då?" så kommer Panter i full fart och hoppar upp i knät på en och ger en en rejäl slemmig tvätt.

Efter badet blev det grillat, viket var riktigt smaskens. Och när det blev dags att åka hem fick jag åka hem själv då Alexander bestämde sig för att sova kvar.



Och när jag kom hem fick jag se ett roligt paket från Kameleont Design.



Och för att avsluta detta inlägg lägger jag in en bild jag fick på Linnéa idag. En bild där ungen inte ser helt vettskrämd ut som hon brukar göra på varendaste bild. Eller så är jag väl helt enkelt skräckinjagande. Vad vet jag?

1 kommentar: