fredag 15 juli 2011

Jag kanske hinner borsta tänderna idag

Att sova länge på morgonen är riktigt skönt tycker jag, speciellt när man inte får sova ostört på nätterna.

Men det är faktiskt riktigt skönt att kliva upp tidigt också. Idag gick jag upp 5:30 tillsammans med M.

Jag har hunnit äta frukost i lugn och ro i evigheter, men jag har också hunnit röja av allt sådant där småplock som behövs göras. För i vanliga fall så brukar jag hålla på med sådant fram tills det typ är dags att börja med lunchen, men nu är det avklarat.

Jag måste visserligen dammsuga, men det tänker jag vänta med tills barnen har vaknat. Herregud, man är väl ingen idiot som tänker väcka dem i onödan liksom, barn är ju rarast när de sover sägs det ju. Och det vill jag njuta av så länge det bara går.

/ Hon som kanske till och med hinner borsta håret också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar