måndag 11 juli 2011

Vad ska vi göra i natt?

Vi har haft vår hobby-snickare här idag, som bland annat har hjälpt oss att skruva upp en planka som vi ska fästa en grind i på övervåningen.

Så idag på förmiddagen skulle jag hämta en tröja i vår garderob, men då funkade inte lampan. Tänkte inget mer på det mer än att lampan kanske hade gått.

Sedan så såg jag att vår väckarklocka inte fungerade. Trodde Oscar vart där och ryckt ur sladden. Men istället så märkte jag att hela övervåningen är utan ström.

Så jag gick ner för att byta propp. Fortfarande strömlöst. Bytte igen, men denna propp gick på en gång igen.

Och nyss så började vi kolla lite på den där grindkonstruktionen. Det kan finnas en möjlighet att ev någon strömkabel inne i väggen har blivit avborrad. Att det är därför vi inte får någon ström.

Så säger M "ja vi får väl hoppas att det inte slår någon gnista där inne nu då".

Behöver jag säga att jag kommer ligga sömnlös i natt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar