fredag 22 juli 2011

Skrattar sist som skrattar bäst

Jag köpte ett par gåstavar igår och samlade lite fler tantpoäng.

Okej jag erkänner, jag äter upp vartenda ord.

Jag har nämligen brukat tänka att de där tanterna som går med sina stavar och släpar dem bakom sig är ena riktiga sopor och undrat varför de över huvudtaget har stavarna med, när de inte gör någon nytta iallafall.

Så tog jag mina två tantpoängspinnar och gick igår. Jävlar anåda vad svårt det var! Det var ju skitirriterande att gå med stavarna för de störde ju gången som bara den.

Och hade jag inte hundra koncentration på vad jag höll på med kom man i "otakt" med stavarna och de åkte in vid benen och man snubblade på dem.

Men efter ett tag kom jag på hur man gjorde, tror jag iallafall, men det var bra stappligt och snubbligt en bra bit på min runda.

Så till er som såg mig snubbla runt där ute när ni stog och smög på mig bakom era gardiner och fnissade, jag bjuder på det.



Nej, de är faktiskt inte köpta på ÖoB.

1 kommentar:

  1. man man håller ju bara i dom och släpar dom efter marken! om det slår gnistor mot asfalen så gör du rätt.

    SvaraRadera