onsdag 27 april 2011

Man vet att man har blivit gammal...

... när ens gymnasiebetyg finns i Riksarkivet.

Dessutom så har de blivit för gamla så i princip alla kurser är helt åt skogen. Så det var de CSN-lånen det, för absolut ingenting.

Skitkul att behöva läsa om hela gymnasiet igen för att ens få behörighet till högskola i framtiden när jag egentligen har godkända betyg/poäng för att bli behörig. Om de inte var för gamla då dvs.

Shit vad motiverad jag känner mig helt plötsligt att vidareutbilda mig.

Eller typ inte ett jävla dugg.

3 kommentarer:

  1. men jo! kom igen! tänk på allt som du glömt bort som du får lära dig igen! och du är ju så flitig så det där fixar du! heja heja!

    SvaraRadera
  2. men va säger du?! nää, så får det inte vara!

    Månsbo är det nog du menar anar jag.

    Men människa, hur ska jag hinna läsa ikapp mig varje gång jag orkar hålla mig vaken och försöka hänga ikapp i sajberspäjs?! Hur mår du o magen? Jag vill också vara tjockis!!

    SvaraRadera
  3. Men du, Månsbo finns ju inte kvar - utan det är Lärcentrum i Avesta du får vända dig till. Komvux hade inte råd att bo kvar i Månsbo utan hystes in i supertrånga lokaler på stan.

    SvaraRadera