tisdag 13 september 2011

Big snygg-fail



En sådan här har jag varit och tagit mig en tur i idag. Något är fortfarande fel med foten.

Så då har jag hört, att om man har extremt orakade håriga ben och vill ta bort det innan man far till lasarettet har jag hört att man ska börja med sådana projekt i tid så man hinner med att epilera BÅDA benen.

För om man bara hinner med att epilera det ena benet, dvs det högra i mitt fall, har jag hört att det kan lätt uppstå en pinsam situation när man ska hoppa in i den där mojängen.

Jag har också fått veta såhär i efterhand att man ska inte ha på sig någon form av benklädnad som har dragkedjor nere vid fötterna, eftersom metall förstör röntgenbilden.

Då får man ta av sig benklädnaden helt och hållet och ligga där på bårgrejen med ett ben som liknar en St Bernads och ett ben á la Gilette Venus som väcker gudinnan i dig.

Därför kan jag känna mig lite smått bitter över att jag inte fick veta detta i tid, för idag vart jag antagligen fikarummets samtalsämne.

1 kommentar: