torsdag 15 september 2011

Tipsarn är igång igen

Ny dag nytt tips.

Jag vet inte hur pass noga ni är, men jag är ingen sådan som står och tvättar bort sminket innan jag går och sover, utan det får jag göra dagen efter.

Så varje morgon brukar jag använda sådan där smink remover och torka bort mascara-resterna under ögonen.

Och det här är min tandkräm:



Nu tar visserligen båda preparaten bort fläckar, men man bör nog kontrollera en gång extra innan man agerar, så att rätt tub används till rätt område.

Och speciellt viktigt kan det vara att dubbelkolla detta då man är lite smått stressad och försenad till skolan med barnet.

Jag hörde nämligen i morse att det sticker ganska rejält i ögonen om man använder tandkräm till att ta bort mascaran med.

Så. Det var det det. Det var mitt tips till er jag ville dela med mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar