söndag 11 september 2011

Segt som kola

Usch vilken seghelg det har varit. Har dessutom konstaterat att jag måste vara korkad på något vänster och någon arkeolog kommer jag då aldrig att bli.

Har ägnat den mesta tiden åt att söka efter kurslitteraturen men hittade bara hälften av alla de 11 böckerna som behövdes. Och när jag skulle sätta mig och läsa dem kunde jag inte i litteraturlistan hitta någon info om vilka sidor jag skulle läsa. Faktum är att det står ingenstans vad man ska göra, vet inte om jag har missat någonstans eller om infon helt enkelt inte finns ute.

Så jag har mest bläddrat i böckerna och tittat på bilderna typ. Vet inte hur det är med studiemoralen heller. La mig i soffan igår för att läsa men somnade ganska fort, efter 2 sidor tror jag, och vaknade först kl 5 på morgonen. Och det känns i ryggen nu kan jag säga. Stel som en pinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar