fredag 16 september 2011

Fittmagneten

Vi diskuterade det här med kaninen jag och M. Han är nämligen lite bekymrad över att den ska leva i all evighet typ.

Så jag försökte förklara det för honom att det troligen blir som så att Oscar och Linnéa kommer att få ärva kaninen om den håller sig frisk.

Eller så är Alexander smart och behåller den och använder den som tjejmagnet när han blir fjortis. Shit vad den söta lilla kaninen skulle dra tjejer berättade jag.

Då blir M lite mörk i ögonen och ser nästan lite bitter ut att inte han kom på den idén. Uppenbarligen drog inte Pamela Andersson/Samantha Fox-plascher så många brudar.

Eller förlåt, nu säger jag ju lite fel här ser jag ju nu.

Pamela (och Samantha tills hon blev "för gammal") drog faktiskt "hem MASSOR av brudar". Det VAR FAKTISKT massor av brudar. Helt säkert faktiskt. JÄTTEMÅNGA ville se Pamela hänga på väggen.

Eh, jo men tjena, han kan väl få tro det då om han blir glad av det, det låter ju stort när katten skiter eller hur det där ordspråket nu va.

Edit:

Shit! Om M hade en massa planscher på Pamela, betyder det då att han smygläste Frida och Okej tidningar? Eller gick det att förvärva Pamela på andra sätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar