onsdag 7 september 2011

Nu måste man väl bli mekaniker också

Idag har jag och Zara varit ute och kört med Hästen. Vi åkte upp och besiktade om bilen, eftersom det snart blir körförbud och verkstaden hade ju lagat den. Eller det var vad jag fick betala för iallafall.

Glad i hågen hoppades jag ju att bilen skulle gå igenom men icke sa nicke, lysena var fortfarade felinställda och besiktningen blev underkänd igen.

Åkte till verkstaden och skällde lite på dem, och DÅ får jag reda på att de har bara gjort en ful-lagning, nåt provisoriskt, men det fick jag ju inte veta när jag var där och betalade för reparationen.

Så nu fixade de till felet igen, ännu en provisorisk lagning, och tack och lov så gick bilen igenom besiktningen senare under dagen, men jag blir så arg att de inte bara kunde informera om att de inte hade lagat det riktigt.

Fulgubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar