söndag 1 maj 2011

Att starta projekt...

... är kanske inte alltid så himla genomtänkt har jag märkt nu.

När vi flyttade in hamnade en hel massa saker på platser där de egentligen inte skulle vara. Massor av saker finns det som vi inte ska ha kvar heller. Och allt eftersom har man fyllt på med skit som man varit för lat för att ta itu med just då. Så resultatet är att det ser ut som en sprängd anka på vissa ställen i vårt hem.

Så jag fick ett himlans städryck idag. Det var ju ändå så himla tråkigt väder ute att vi inte hade lust att vara ute.

Så jag for ner i källaren och röjde runt en massa och det blev väl städat till stor del även om vissa saker bara stuvades runt pga platsbrist.

Sedan fick jag den BRILJANTA idén att jag skulle börja röja i vår stora garderob på övervåningen. Alltså en sådan där stor garderob som man går in i.

Såhär i efterhand känner jag att det inte var så himla genomtänkt trots allt. Jag är helt sopslut i kroppen och hela övervåningen ser ut som skit. Det är saker överallt som jag inte vet vart jag ska göra av dem någonstans.

Inte så smart med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar