fredag 13 maj 2011

Det flyter på kan man väl säga

Som jag har väntat!

Blogger har legat nere till större delen idag, och jag som har längtat ända sedan igår att lägga upp bilder på vår pool vi fick till bra pris.

Jag hade egentligen tänkt lägga upp dem redan igår, men jag blev lite halvdöd i soffan igår då jag såg Eurovision finalen med Alexander.

Så när man inte kan blogga får man roa sig med andra saker. Typ som att gå ut i lekparken och se den minsta äta geggamojja i sandlådan. Eller se den stora tappa sin lösa tand mitt i en fotbollslek. Eller bara konstatera att det är jävligt kallt ute och man ger upp och går in.

Iallafall så har både jag och M suttit ute på verandan varenda dag i flera dagars tid och sagt till varandra "vi måste vattna gräsmattan" och nickat instämmande båda två. Men det har inte blivit så mycket mer av det faktiskt. Vi skyller det på barnen.

Men så kom regnet och åskan och vi fick en ny idé. Vi skiter helt enkelt i att ha gräsmatta överhuvudtaget och skaffar oss en pool istället. En gyttjepool som sägs ha en läkande effekt på eksem och sådant, och vi är ju lite av familjen hudproblem.

Vi såg en annons i senaste Vi i Villa tidningen på en modell som heter "Brun utan sol" som var både billig och bra och vi slog till direkt.



Snyggt det blev va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar