tisdag 17 maj 2011

När jag fyller år...

... så önskar jag mig nya uppladdningsbara batterier till min kamera á la storlek "freestylebatteri". Massor. Jättemånga.

De jag har nu kan faktiskt dra dit solen aldrig lyser, och jag vill aldrig mer se dem om de ska hålla på att jävlas så som de gör nu.

Ifall ni undrar varför det inte kommer några inlägg så har jag som sagt lite kamera haveri.

Ett annat alternativ är ju att någon vänlig själ köper en ny kamera som inte måste ha batterier som är dumma i huvudet. Ifall du hade brist på fantasi eller så.

1 kommentar:

  1. drygt när det blir sådär, är väldigt anti mot kameror som har vanliga batterier - det går ju tokfort så är dem slut, och alltid när man vill ta ett kort så är kameran död ;-) Näe, här är det kamerabatterier och några extra sådana i back-up. Hatar när det händer! Så förstår dig!

    SvaraRadera