fredag 27 maj 2011

Hemma igen

Då var man hemma igen efter att ha vräkt i sig en dyr baguett och en svindyr asäcklig kopp kaffe på lasarettets cafeteria, så nu sitter jag och kompenserar detta med riktigt kaffe tillsammans med en tårtbit.

Med andra ord så blev det ingen bebis idag åtminstonde.

M är fortfarande borta och barnen är hemma hos sin farmor. Alltså är jag helt ensam hemma. Första gången på fem månader. Och jag vet inte ens vad jag ska hitta på att göra. Är det inte nu man ska dansa runt naken eller nåt sånt till jättehög musik?

Fast att enbart njuta av lugnet,tystnaden och att vara ansvarsfri för en stund är inte så fel det heller. Faktiskt. Även om det är tomt utan de andra.

2 kommentarer:

  1. gött att njuta av lugnet :-)

    SvaraRadera
  2. Här händer det saker! Så de skickade hem dig ändå, hoppas mängden vatten håller sig på god nivå ett tag till tycker jag :-)

    SvaraRadera