onsdag 11 maj 2011

"Bara för att vi gillar dig..."


När jag betalade på ÖB igår så fick jag ett presentkort av kassörskan tillsammans med ett diplom.

Har tyvärr ingen bild på diplomet men det hade följande text:

Kära kund!

Härmed ger vi dig ett presentkort bara för att vi gillar dig så mycket.

Vi gillar dig för att du är här så ofta och handlar slut på vårt lager med bajspåsar.

Vi gillar dig för att du hjälper oss hålla koll på vårt sortiment när du gnäller om att kattsanden är slut i hyllan och tvingar ut personalen på lagret.

Vi gillar dig för att du har sådana söta barn. Det är så gulligt när din äldsta son far runt i butiken med kundkorgen och krockar med våra andra kunder eller varorna i hyllan.

Vi gillar dig för att du är både blind och analfabet och tvingar personalen att leda dig fram till hyllan där varan du söker finns.

Vi gillar dig så mycket för att dina barn leker sönder våra leksaker utan att ni tänkt köpa dem.

Vi gillar dig så mycket för att du håller oss sysselsatta med meningslösa sysslor så som att lägga tillbaka de varor du ångrar dig från att köpa i RÄTT hylla. (Eh, jo, vi ser nog!)

Och bara för att vi gillar dig så mycket så ger vi dig ett presentkort på 20 kr och hoppas att vi ses snart igen Kära Kund!

Mvh Personalen på ÖoB i Falun (som håller god min när du passerar dörrarna)


Så jag tackade så hjärtligt, kände mig verkligen speciell och utvald. Fast kassörskan babblade om något jubileum. Jag vet inte riktigt vad hon menade, men de kanske ska ha något jubileum för mig tror jag. Jag ska fråga när jag går dit nästa gång. Kanske i morgon eller så.

2 kommentarer:

  1. Är det sant eller hittar du på om diplomet? :P Med din humor kan man aldrig veta hahaha!!

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaha!!!!! XD Jag får nog fanimej ett diplom på posten jag med ;)

    SvaraRadera