måndag 8 augusti 2011

Bra start på veckan

För en sisådär tre veckor sedan skickade jag efter lite tyg, som jag har suttit och väntat på i en sisådär tre veckor.

Efter en vecka efter betalningen frågade jag om den var levererad, men fick till svar att de hade precis kommit tillbaka från semestern och att var min order betald så skulle den skickas under samma vecka.

Så hela förra veckan satt jag och smög på brevbäraren för att kunna springa ut till brevlådan så fort som möjligt för att se om paketet hade kommit.

Men det hade det inte.

Mailade dem igen och frågade om det var skickat, ibland händer det ju att saker försvinner i posthanteringen också.

Fick då till svar att de inte hade skickat min order för att den inte var betald. Skickade ett kvitto på min betalning och väntar nu svar från företaget.

Tänkte att jag ringer banken också, för att se om det har blivit så pengarna har fastnat någonstans på vägen.

Men då får jag veta att de är så nerringda att de har ingen möjlighet att ställa mig i kö ens, sen sa det bara klick i luren.

Jag vet inte varför, men detta känns som en typisk måndag. Eller är det bara jag som drabbas av denna måndags-jävulskap?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar