söndag 28 augusti 2011

En kurs högre

Okej, partay-grannen var över för en stund sedan och bad om ursäkt för nattens ståhej.

Så jag får väl godta ursäkten.

Däremot så känner jag nästan att jag vill lägga ett bananskal utanför deras dörr, för med tanke på att han har supit (?) och partajat hela natten såg han hundra gånger piggare ut än mig som bara låg hemma i sängen och försökte sova. Spiknykter.

Det borde nästan kriminaliseras. Faktiskt.

Jag hade helst sett att han hade stora svarta ringar under ögonen, grön i ansiktet och en spyhink under armen. Då hade ursäkten kunnat godtas lite mer.

Lite sådär som i "är huvudet dumt får kroppen lida"-skadeglädje hade man kanske kunnat känna då.

Och nu vill jag inte höra att orsaken till detta kan ha att göra med att jag är nästan dubbelt så gammal som honom. Ska vi avsluta inlägget så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar