tisdag 9 augusti 2011

Inte för att jag är en extrem tävlingsmänniska,men...

... någon måtta får det minsann vara!



Men nu ska jag rocka på utav bara helsike med min rockring.

För här om dagen när jag hämtade hem Alexander ser jag att min yoga-tae-kwando-granne har köpt sig en lika dan och står ute på gatan och instruerar sin kompis hur man gör och hur jävla vältränad man blir av den.

So far so good. Men!

Självklart finns det ett stort "men!" i denna situation. Det är nämligen som så, att Herr Yoga-tae-kwando är typ en si sådär 85 jordsnurr och jag vill helt enkelt inte bli slagen av seniorerna i PRO.

Och det har absolut inget att göra med att jag eventuellt skulle vara en dålig förlorare eller så.

Ville bara få med den sista meningen. Tyckte det var viktigt att påpeka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar