söndag 14 augusti 2011

Källarmonstret


Minns ni den där grodan jag berättade om för ett par dagar sedan som hade gömt sig i vardagsrummet och skrämde skiten ur mig?

Nu har han gjort det igen.

Fast den här gången hade han gömt sig i källaren och hoppade ut från bokhyllan när jag satt och letade efter tvätt.

Rent spontant kan jag känna att han börjar bli alltför bekväm här i vårt hushåll.

Så därför har han fått flytta ut till komposten på andra sidan gatan, så nu hoppas jag att vi slipper träffas något mer. Iallafall under sådana skräckslagna omständigheter som det har varit hittills.

2 kommentarer:

  1. men blä! ja hoppas den där stannar där!

    Så synd att bilen inte gick igenom :-(

    SvaraRadera
  2. Nu lär du in på bloggen å kika på mitt senaste alster, du lär också känna igen dig ;)

    SvaraRadera