tisdag 23 augusti 2011

SÅ taskig timing!

Alltså jag begriper inte det här. Hur i hela friden är det möjligt för barnen att alltid ha så förbaskat taskig timing när de behöver hjälp med något?!

De ska liksom alltid komma och störa när jag utövar mina mest grundläggande behov.

Det slår liksom aldrig fel att när jag gör ett försök till att få äta min middag i fred så är det någon som har bajsat.

Håller jag på att kissa på mig så har någon lekt slut på toapapperet. Såklart den sista rullen.

Eller varför inte klassikern spy-mitt-i-natten.

Är det bara jag som har det såhär eller ska jag se detta som en del av att vara förälder?

Vad hände liksom med att visa h ä n s y n om jag får fråga?



Så när mamman tror att hon ska bli bjuden på frukost i sängen...



... blir hon istället serverad magsår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar