fredag 5 augusti 2011

Nätshopping

Nätshopping är roligt och jag har klickat hem en del på sistonde. Det är ju bara så galet så man kan ju nästan tro att det är spontana veckan här i hushållet eller så.

Nu kanske ni förväntade er att få se en ny klänning eller en top där jag poserar i "Dagens outfit" med den typiska blogg-putmunnen med plattat hår, men då måste jag göra er besvikna. Min blogg har väl mer en tantig, möjligtvis en lite töntigare inriktning är en modeblogg á la Åhlensparkeringen.

Ja alltså det är väl typ vid Åhlensparkeringen det sk "innefolket" hänger här i stan. De med plattat hår och Dagens Outfit. Vår motsvarighet till Stureplan ungefär. Själv är jag så töntig och ute så jag får bara vistas på Åhlensparkeringen på vardagar mellan 8-18 för att uträtta mina apoteksärenden.

Men nu förstår ni, jag har nämligen varit så crazy att jag har beställt hem linser utan att vara helt säker på vilken styrka jag egentligen har. Men jag ser iallafall bättre än vad jag gjorde innan och det är ju alltid positivt och ett steg i rätt riktning.


Lite jobbigt nu när man möter de där asjobbiga människorna man gärna undviker i både verkligheten och på Facebook trots att man har lovat att "vi måååååste bara ta en kaffe någon dag!" varenda gång man ses.

Nu kan jag inte längre skylla på "men näää-e är det sant?? Möttes vi verkligen på Ica?? Ja du förstår, jag ser ju så dåligt när jag inte har några linser i".

Eller "vaaaaaa!? Har du skickat en vännerförfrågan på Facebook?? Amen guuuuu! Det har inte jag sett!" Hehe... he... hehe...


Damn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar