måndag 1 augusti 2011

Framtidsplaner

Jag har alltid nått mina mål med hjälp av en skopa vilja och envishet. Ibland har det gått ganska enkelt och smidigt till. Ibland har man fått kämpa lite mer.

Nu sitter jag här och klurar på vad Plan B och Plan C ska bli. För Plan A är redan bestämt.

Däremot så kommer jag få kämpa som en gris för att ta mig till Plan A. Det kommer vara den längsta vägen jag kommer att gå för att nå ett mål tror jag. Och det jävliga i det hela är att hela Plan A kan raseras för en småsak och då kan jag kanske inte ens göra något åt det.

Men men, skam den som ger sig. Jag kan bara göra mitt bästa och försöka ge mig själv de bästa förutsättningarna för att ta mig dit. Men jag har ju ett helt år på mig. Så får vi väl se om det går vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar