onsdag 8 september 2010

Besök i hemkvarteren.

Bestämde mig för att åka till mitt hemkvarter och inhandla lite mer färg, är osäker på hur långt burken jag har kvar räcker.

Men jag blir så irriterad på mig själv som varje gång lyckas handla mer än jag får hem.

Utöver en färgburk vart det en till sådan där ryamatta vi köpte till lilla hallen, fast en modell större. De var ju skitbra, för katterna kloar inte på dem, och skulle de ha gjort det utan att jag har sett det så syns det inte på mattan iallafall.

Hittade lite ramar, tavelhyllor och sen förvaringslåda jag tänkte stoppa blöjor i. Just nu hänger de i en tygpåse på dörren, och det ser ju lite WT ut...

Men jag hade ett mindre helsike att få med mig sakerna hem på cykeln. Dessutom så spökar grannens cykel, för när den har vilat en stund slutar bromsarna att fungera så då måste man trampa bakåt ett okänt antal par varv för att få i bromsen igen. Det var ju lagomt kul på en snortung otympligt packad cykel i nerförsbacke.

Men nu är jag hemma iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar