torsdag 2 september 2010

Blä, mår som en hund!



Vid 22 tiden gav jag upp, hade så ont i överkroppen efter all hosta att jag var tvungen att lägga mig ner i sängen, och slocknade en stund. Det var skönt att få slippa det onda en stund.

Sitter här nu och hoppas att det febernedsättande verkar snart, sen ska jag krypa ner i sängen igen. Med min ömma mage som det känns som att den blivit utsatt för tusentals situps.

Tycker det är orättvist egentligen att inte denna träningsvärk hostan ger genererar i ett par sjyssta magrutor istället. Jag har ju bara en ynka idag. En stor en. Lika stor som en jäst vetebullsdeg.

Fast jag tror nog bestämt, att en stor en är bättre än en massa smårutor? Eller?

Borde inte det stämma överrens med skönhetsidealen vi har idag? Stora läppar? Stora bröst? Stor rumpa? etc. Stort är bra. Ingen vill ju gå runt här i världen med en liten snopp eller eller små läppar eller något annat litet och fjuttigt.

Jag borde alltså vara stolt och nöjd över mig själv och min stora mage, som då följer de idealen många försöker fuska sig till.

Och detta kom helt gratis utan operation.Så... Vem är vinnaren här egentligen om jag får fråga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar