torsdag 2 september 2010

Pappas lilla pojk?



När jag sitter framför Oscar och säger "Mamma", tittar han lite oberört på mig.



När jag sitter framför Oscar och säger "pappa", ja då skiner han upp som en sol och ser störtglad ut.

Med tanke på att jag i nio månader fick gå runt med:
illamående
foglossningar
extrem trötthet
luktkänslig
bli fet och väldigt otymplig
bli rörelsehindrad
gå runt i samma tråkiga fetto-kläder
ha en väldigt långdragen halsbränna (läs: ca 6 månader)
jag fick sticka mig själv i magen med sprutor varenda dag
sovit dåligt
osv osv osv

Så med tanke på ovanstående lista är det fan inte mer än rättvist att bilderna ska skiftas! ;)

Har mått som en hund idag med. Hoppas på bättre tider imorgon.

1 kommentar:

  1. haha stackars. :(
    men ändå skönt, att han inte är sådär klängigt mammig, och att pappa får ta över det mesta hos er. höhö! :P
    tack så mycket! jag saknar det lite, men om man nu ska få jobb fram till februari så får jag ju ha det mörklila istället. hhe.. pöss!

    SvaraRadera