söndag 5 september 2010

Seg dag.


Bästa haket i stan. Behövs f.ö en till så man kan varva när den ena är nerspydd.

Började dagen med en halv sovmorgon. Sedan blev det dags att gå upp och ordna med de vanliga morgonbestyren.

Medans jag stack iväg till Ica och lämnade filmen jag ock Alexander hyrde igår blev han hämtad av sväris och var där ett par timmar idag.

Så när han var hos sväris och Oscar som sov nästan hela tiden satt jag helt utslagen framför datorn med en kaffekopp och avsnitt från tv-serier jag håller på att kolla ikapp på.

Hände inte så mycket mer, Alexander kom hem, kvällsmat, dusch och stoppa barnen i säng.

Men båda två är lite halvkrassliga, så jag undrar om jag delat med mig av min förkylning till dem?

Har lagt till annonser på bloggen nu också. Hoppas jag gjorde rätt nu :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar