tisdag 28 september 2010

Jag har fått en award.



Jag har fått en award av MammaBea.se.

Med den här awarden ska man berätta 3 saker
som ligger en varmt om hjärtat och visa en favorit bild.
Samt skicka vidare den till 5 andra bloggar.



Ni som har följt bloggen vet ju att när jag inte springer på Ica, så sitter jag hemma och dricker kaffe, eller så svullar jag i mig chokladkakor på kvällarna när barnen somnat.

Så tre saker som ligger mig varmt om hjärtat alltså (kan även kallas för fula ovanor):

Ica Maxi

Marabou Schweizernöt

Euroshoppers Bryggkaffe


De fem bloggar jag skickar vidare awarden till:

Ingen faktiskt. Inte just nu iallafall. För jag vet inte vem som ska få den.

Istället tycker jag att du som tycker du förtjänar att bli awardad för ditt bloggande plitar ner ett gästboksinlägg och skriker "JAG VILL!".

De fem första som vet vad de vill får helt enkelt en award :)

1 kommentar:

  1. meeh! jag är ju din lillasyster! JAG VILL! JAG VILL!!! JAAAAG VIIIIILL!!

    SvaraRadera